Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-16T12:27:19+03:00
 Datorita climatului rece care predomina in cea mai mare parte a timpului, relieful in trepte care impune dificultati in deplasari, hrana care se obtine mai greu pentru ca nu poti planta prea multe, alunecari de teren, avalanse.
1 5 1
2014-04-16T12:30:04+03:00
La munte este viata grea deoarece este foarte, este foarte greu sa ia grisa de animale(acolo sunt foarte multe animale) este foarte greu de mers din cauza reliefului in dreapta,este foarte greu sa gasesti mancare