Stie cineva o culegere buna pentru examen de capacitate clasa a6a romana si matematica.

2
Cauta pe net Culegerii Comper
Poţi lucra din aproape orice culegere. Examenul de capacitate de clasa a 6-a este mai mult de logică.
MUltumesc pentru raspunsuri am sa caut.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T19:50:12+02:00
2014-01-18T19:50:51+02:00
De la editura Taida , Limba si literatura română .