Gigel numara din unu in unu,crescator,incepand cu 1.De fiecare data cand rosteste cate un numar ,el ridica un deget,in ordinea:degetul mare,aratatorul,mijlociul,inelarul,degetul mic ,degetul mare,aratatorul ,mijlociul,etc.Cand rosteste numarul 1234 ( o mie doua sute treizeci si patru ) ,el ridica degetul..... . de ce ?

2

Răspunsuri

2014-04-16T11:57:30+03:00
Eu zic ca ar trebui sa ridice INELARUL fiindca numarul patru din component il are ca corespunzator pe Inelar.Daca tot vrei sa te verifici,incearca pe degeta.Eu asa cred ca e correct deoarece inelarul e al patrulea deget,Sper ca te-am ajutat.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-16T12:01:42+03:00
Inelarul pentru ca 1234 impartit la 5 ( 5 degete ) da un rest 4 si al 4 lea deget este inelarul.
1 5 1