Răspunsuri

2014-04-16T11:56:37+03:00
Daca ar fi sa luam definitia simetriei, despre lucruri si forme asezate intr`o anumita ordine ne`am putea raporta la cuvinte asezate intr`o anumita ordine, care alcatuiesc un tot. Cat despre partea cu "sus" nu inteleg ce vrei sa spui.
Acum stiu, imediat ce i se nazare cuiva ca ceva nu e bun sau e mai bun decat raspunsul lui de o mie de ori, raporteaza abuz....din partea dreapta de sus a casetei, pai sa va mai ajut eu competent ?
Nu tu esti vinovat , am inteles, probabil Ala cu literele insirate in loc de cuvinte, am spus ca nu a inteles si a raportat abuz ! Abuz face el si trebuie exclus, va face voua rau, voi vorbi cu administratorii siteului, clar ?
Nu el a fost
Ti l-a sters CTINAMARIA31,moderator,fiindca ai scris un site web si nu e voie
eu stiu ca ai vrut sa ajuti
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-16T12:34:23+03:00
Sunt  cuvinte au literele dispuse simetric faţă de poziţia lor în alfabet.
Si raspunsul acesta il stergi oare ? 
Buna seara! V-as ruga daca mi-ati putea lasa site-ul ca mesaj in cel mai scurt timp posibil. Va multumesc anticipat! Va doresc o seara minunata!