Răspunsuri

2014-04-16T11:05:58+03:00
X-nr de pagini din carte 
3/8 din x=  3/8 *x= 3x/8- a citit prima oara

3x/8+80= x   aducem la acelasi numitor
3x+640=8x
3x-8x=-640
-5x=-640
5x=640
x=128 
ideea e ca copilul inca nu a invatat cu amplificari si simplificari
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-16T11:07:31+03:00
                                    Rezolvare:
1)  Cate pagini are cartea?
       8/8-3/8=5/8
       80:5=16
       16 x 3=48
        48+80=128
Raspuns: 128 de pagini are cartea.
Sper ca te-am ajutat!
1-3/8=5/8 constituie numarul de pagini 5/8 x a=80 x=640:5=128.
128 de pagini are cartea.
Si apropo , 1 este 8/8 .
adica 8 supra 8 reprezinta un intreg.
Asa ii explici acelui copil.