Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-16T10:59:43+03:00
1+2+3+.......+81+82+83
S= 83x(83+1):2
S=83x84:2
S=3486


4+5+6+........+28+29+30
S= 30X(30+1):2
S= 30X31:2
S= 465

cand ai nr. consecutive doar atunci deci daca ai 2+4+6+....+24+26+28 nu mai este suma lui Gaus!!!!
2014-04-16T11:00:32+03:00
Iti dau exemplu ca sa-ti fie mai usor

1+2+3+4..........+10
formula  =(1+10) *10/2
primul nr adunat cu ultimul inmultit cu nr lor totul supra 2