Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2013-12-08T14:22:27+02:00
Un numar este divizibil cu 3 daca si numai daca cifrele sale adunate sunt multipli ale lui 3!

4x3 divizibil cu 3 inseamna ca numarul 4x3 se imparte exact la 3. 
Deci, dupa regula de mai sus, 4x3 trebuie sa fie un multiplu de 3. 
=> 4+3+x=7+x divizibil cu 3 => x apartine multimi(2,5,8)
x=2,5sau 8
1 5 1
2013-12-08T16:38:43+02:00