O ECIPA DE MUNCITORI POATE TERMINA O LUCRARE IN 4 ZILE. DACA NR MUNCITORILOR DIN ECIPA SE DULEAA ATUNCI ACEASI LUCRARE VA FI TERMINATA IN ....ZILE

2
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

2014-04-15T22:34:24+03:00
Sunt invers proportionale ,adica,cu cat numarul de muncitori creste ,cu atat numarul de zile scad ,deci raspunsul este 2 zile ,pentru ca dubland numarul de muncitori ,se injumatateste numarul de zile . :)
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-04-15T22:36:27+03:00
O echipa de muncitori =4 zile
2 × o echipa de muncitori =2×4zile=16zile
1 5 1