Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-15T22:31:32+03:00
AB + BA =44
10a+b+10b+a=44
11a+11b=44
a+b=4

AB - BA =18
10a+b-10b-a=18
9a-9b=18
a-b=2

S-a format un sistem :a+b=4 cu a-b=2
Scoti pe a :a=2+b
Inlocuiesti in prima:2+2b=4
                            2b=2
                             b=1
Deci :a=3
Deci numarul de forma AB este numarul 31
2014-04-15T22:32:59+03:00
AB - BA = 18 => AB = 18 + BA
Inlocuim pe AB din prima relatie => 18 + BA + BA = 44 => 2BA = 26 => BA = 13 ; AB = 31 
                                               
1 5 1