1)Pe trei tineri îi cheamă Ion, Gheorghe şi Dumitru. Interesant este că şi prenumele lor sunt Ion, Gheorghe şi Dumitru. Nici unul dintre cei trei nu are însă numele la fel ca prenumele. Dacă prenumele lui Gheorghe nu este Dumitru puteţi afla numele şi prenumele celor trei tineri?
2)
Un om trebuie să treacă pe o punte, peste un râu, un lup, o oaie şi o varză. Cum va proceda el, dacă trebuie să respecte condiţiile următoare? -lupul mănâncă oaia şi oaia mănâncă varza -omul nu poate să-i treacă pe toţi odată şi nici câte doi.
3) într-o oră, o capră mănâncă c verze întregi, iar un ied mănâncă i verze întregi. Tot într-o oră, 7 capre şi 4 iezi mănâncă împreună 100 de verze. Câte verze mănâncă o capră şi câte mănâncă un ied, într-o oră?

2
la 2) cred ca ca nu ii poate trece cate unul ,nu ?

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-15T22:42:45+03:00
1) Ion Dumitru, Gheorghe Ion si Dumitru Ion
2) Este problema celebra: Duce capra si lasa lupul cu varza, se intoarce si duce lupul si aduce inapoi capra, iar apoi duce varza la lup si se intoarce dupa capra. Sper ca nu te-am ametit.
3) O prima solutie este c=4 si i=18
o a doua solutie este c=8 si i=11
o a treia solutie este c=12 si i=4
Sper ca ti-am fost de ajutor!
Prof De Mate 
1 5 1
2014-04-15T23:42:12+03:00
1)Gheorghe Ion,Dumitru Ion si Ion Dumitru.
2)Mai intai duce capra (lupul ramane cu varza),dupa aceea se intoarce duce lupul si aduce inapoi capra,iar apoi duce varza la lup,apoi se intoarce si duce capra.
3)....