Trei copii au cate o suma de bani. Daca impartim suma primului copil la suma celui de al doilea copil, obtinem restul 2 si catul 1 . Suma celui de al treilea copil este dublul sumei primului copil si cu 77 mai mare decat suma celui de al doilea copil.
Cati lei are fiecare copil?

2

Răspunsuri

2014-04-15T21:59:30+03:00
T-suma de bani
x+y+z=t
x:y=1 rest 2
x=y+2
z=2x    z=2(y+2)=2y+4
z-77=y
2y+4-77=y
2y-71=y
2y-y=71
y=71


x=y+2=71+2=73
z=2*73=146
t=71+73+146=290

nu stiu dar zice ca catul e 1 si restul 2
gata
cat tia dat?
tot nu ii bu
bun
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-15T22:14:19+03:00