Denumirile izomerilor cu formula moleculara C3H5Cl şi catenă aciclică care reacţionează cu NaCN sunt: (A) cis-1-cloro-1-propenă, trans-1-cloro-1-propenă; / (B) 2-cloro-2propenă, 1-cloro-1-propenă; / (C) 1-cloro-1-propenă, clorociclopropan; / (D) 2-cloropropenă, clorociclopropan; / (E) 3-cloropropenă.

2

Răspunsuri

2014-04-15T22:22:02+03:00
Cred ca este varianta (E) 
CH2=CH-CH2-Cl + NaCN -> CH2=CH-CH2-CN +NaCl
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-15T22:59:36+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Este corectă varianta E deoarece 3-cloropropena este un derivat halogenat cu reactivitate ridicată(atomul de halogen este legat de un un atom de carbon hibridizat sp3 care este legat de un atom de carbon hibridizat sp2 dintr-o dublă legatura sau ciclu aromatic) deci posibilitatea de a participa la o substtitutie nucleofilă este mult mai usoară.