Răspunsuri

2014-04-15T21:59:07+03:00
Numim inaltimea ,din A pe BC, AH.
Observam unghiul BAH=45grade ,deci triunghiul ABH=dreptunghic isoscel
Aplicam o Pitagora in acesta si observam :2x^2=144
                                                              x=6√2=AH=BH
Aplicam o Pitagora si in AHC ,tinand cont de TEorema unghiului de 30 grade:
4y^2=72+y^2
y=√24=2√6=HC

Aria triunghiului este :A=AH*BC/2
                              iar BC=BH+HC=6√2+2√6
Deci A=6√2*(6√2+2√6)/2
       A=3√2(6√2+2√6)
       A=36+6√12
       A=36+12√3 cm²


1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-15T22:09:37+03:00
Draga If75pmi,
Iti trimit in atasament solutia problemei. Iti trimit doua fisiere, unul in format .doc, pe care ar trebui sa il poti deschide fara probleme si unul in format .docx. Sa-mi scri si sa-mi spui cum te-ai descurcat. Spor la lucru!
Prof De Mate 
1 5 1