la un atelier de croitorie,dintr-un balot de stofa de 540,85m se cofectioneaza 151 pantaloni si 80 de costume. cat stofa ramane ,daca pentru un pantalon se foloseste 1intreg si 1supra 5 de m ,iar pentru un costum 2 intregi si 3supra 10 m ?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T19:41:09+02:00
Pantalon=6/5m=12/10m  costum=23/10m  => 151*6/5+80*23/10=181,2m+184m=365,2m => raman 540,85m-365,2=175,65m ramase
2 5 2
2014-01-18T19:49:55+02:00
pantalon=6/5m=12/10m  costum=23/10m  => 151*6/5+80*23/10=181,2m+184m=365,2m => raman 540,85m-365,2=175,65m ramase
1 5 1