Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-15T21:17:14+03:00
Veverita este un animal foarte simpatic care locuieste in copacii parcurilor de alune.Ele sundt portocalii cu planita alba pe spate.Sunt niste animale foarte dragute
poti mai mult
da indata o sati mai scriu
Exista mai multe specii de veverite.Pina acum sau gasit peste 300 de specii de veverite.Ele consuma alune,deci sunt erbivore.
2014-04-15T21:19:59+03:00
Veverita este un mamifer rozator.Are o talie destul de mica,blana roscata ori neagra pe spate si alba pe piept.Coada este lunga si stufoasa.
Cea mai raspandita specie: veveritele gri.
Masoara 30-40 de centimentri. (inclusiv coada).
Pana acum s-au identificat peste 300 de specii de veverite.
Ok,deci nu am copiat de nicaieri,asta am scris in caiet. :-bd Nu vad de ca m-a raportat persoana respectiva.
scuze dar atunci poti sa ma raportezi si tu pe mine scuze
ms