Răspunsuri

2014-04-15T21:09:33+03:00
-Buna Andrei !
-Buna Cristi !
-La ce manastire vrei sa te duci in weekend-ul asta ?
-La Bujoreni.
-Ce ti se pare asa fascinant la acea manastire ?
-Toate manastirile au ceva special, dar aceasta le intrece pe toate.
-Ai putea sa-mi dai un sfat in legatura cu drumul ?
-Desigur, spre Tatareni, tot inainte.

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-15T21:09:36+03:00
-De ce ai vrut sa vii aici?
-Am vrut sa ma rog la Dumnezeu sa ma ajute la scoala.
-Ai mai fost vreodata la aceasta manastire?
-Da ,cand eram mic veneam aici des cu bunica,dar din pacata bunica a murit.
-Imi pare rau.Iti este dor de ea.
-Da,dar cand vin aici imi amintesc cu mare drag de dansa si o simt mai aproape.Probabil,acolo sus,in cer,este prietena cu Dumnezeu si trimite tot ce este bun si frumos asupra mea.
Sper ca ti-am fost de folos :)

1 5 1