Descrierea obiectiva consta in descrierea reala a unui obiect, asa cum il vezi, si se mai cheama descriere stiintifica.
Descrierea subiectiva consta in implicarea autorului, cu sentimente, unde se folosesc figuri de stil si imagini artistice. Asa cred.
multumesc! :)

Răspunsuri

2014-04-15T21:05:58+03:00
Descrierea subiectiva consta in implicarea autorului, cu sentimente, unde se folosesc figuri de stil si imagini artistice.
Cel mai bun raspuns? ^^
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-15T21:08:39+03:00
Compunere subiectiva-Compunere in care privesti un lucru din punctul tau de vedere.
Daca o sa iti zica cineva sa o descrii pe mama ta,tu NU o sa incepi sa zici cum e ea in realitate , tu o sa zici ca are si parti bune si parti rele..Cam asta inseamna sa faci o compunere subiectiva.
3 3 3