Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-15T21:07:45+03:00
4x-y/3x+2y=5/12 
<=> 12(4x-y)=5(3x+2y)
<=> 48x-12y=15x+10y
<=> 33x=22y 
<=> x/y=22/33
<=> x/y=2/3
rezultatul in culegere este 11/18 si nu inteleg cum s-a ajuns la acest rezultat, multumesc oricum!
cu placere!
am mai primit un raspuns, exat cum este al tau,este destul de clar rezultatul din culegere este gresit
2014-04-15T21:09:53+03:00