Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-15T20:57:43+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A.) Vreau sa lupt romaneste,
     Cum Stefan(cel Mare) a luptat
     Si sa castig voiniceste
     Cum el a castigat!
b.) Noi doi ne iubim frățește               
    Ne certam prietenește.
    Insa facem totul bine
    Eu cu tine,tu cu mine.
c.)Pisica s-a suparat
    Pe catelul ingamfat
    Ce i-a tinut pieptis
    Si i-a zis totul fatis.
Sper ca sunt bune:)
41 4 41
2014-04-15T20:57:57+03:00
Scriind romaneste, ne luptam voiniceste
Incercand prieteneste, explicand frateste, ca prostia se plateste.
Luptand pipetis, vorbind si comentand fatis .
da macarf naratiune si eu pun adverbele la toate gradele de comparatie
Ce i-a tinut pieptis
Si i-a zis totul fatis
in loc de ce nu treb alt ceva?
poti sa pui "care" ,sunt bune ambele:)
multumes mult