componentele florii:
1 penducul floral-se fixeaza de plante
2 receptacol-sustinere
3 sepale-protejeaza
4 petale-atrag insectele
5 pistilul_produce polenul
6 stamine-fructul si seminta
Cred ca asta te va ajuta partea femenina a florei este pistilul deoarece produce gametii femenini ea naste si produce fructul si seminta iar part masculina a florii este spermatie aceasta este o celula sexuala masculina
1 penducul floral-se fixeaza de plante
2 receptacol-sustinere
3 sepale-protejeaza
4 petale-atrag insectele
5 pistilul_produce polenul
6 stamine-fructul si seminta
te-ai luat dupa Mariancik
ai dat copy paste
1.Penduc
2.Receptac
3.Sepale
4.Ovar
5.Ovul
6.Stil
7.Stigmat
8.Stamina
9.Polen
10.Petale

Răspunsuri

2014-04-15T20:53:00+03:00
1petalele.2stamine.3stigmate.4stil.5oosfera6ovar7sepale8receptacul
Oosfere gasesti la muschi si ferigi si sunt celule sexuate femeiesti.Nu au legatura cu florile.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-15T20:53:55+03:00
1.Penduc
2.Receptac
3.Sepale
4.Ovar
5.Ovul
6.Stil
7.Stigmat
8.Stamina
9.Polen
10.Petale
****
2 5 2