Răspunsuri

2014-04-15T20:45:16+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
 \frac{12}{100}  ·600=72
600-72=528
Raspuns : 528 ha
ma putetzi ajuta ?
600*12%=72 -> 600-72=528 ha...
1)DVA 7x/x^2-25
2)x²-2/3x+1 a)x=2 b)x=√3

3)Simplificare
a)x^2+36/x^2+12x+36
b)x^2-16/x^2-8x+16
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-15T20:45:22+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
600 - 12/100x600 = 600 - 72 = 528
2 5 2