Răspunsuri

2014-04-15T20:42:47+03:00
Cu ajutorul cuiva vei vedea mai multe lasa pe cineva sa te ajute 
sper ca team ajutat
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-15T20:44:39+03:00
 cred eu ca  se refera la faptul ca o singura persoana care afirma ceva ce a vazut nu este intotdeauna crezuta , dar doua persoane sau multe care vad un anume lucru pot fi credibile in privinta unui aceluiasi fapt . Adica ...tu spui ceva dar nu te crede nimeni ..eu vin ,fara sa stiu ca tu ai spus acel lucru, si spun si eu la fel ..atunci lumea te va crede poate mai mult si tine dar si pe mine..e doar un exemplu .. 
11 4 11
mersy mult !
Si eu pentru ca mi l ai pus la cel mai bun . !!
cauta pe google dictionar de expresii..
am cautat si nu am gasit