Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-15T20:42:11+03:00
Secventa citata face referire la faptul ca preturile delicateselor marine sunt foarte scumpe si nu toata lumea isi poate permite sa cumpere,iar pescarii stau si nu pot sa-si vanda marfa.din aceasta cauza ei raman saraci
10 4 10
multumesc !
Racii se pescuiesc greu si sapte lei pe o suta de raci este un pret de nimic. Munca pescarilor e in zadar si ei nu fac profit.
2014-04-15T20:46:19+03:00
Dupa mine eu o inteleg in sensul ca se vand prea scump toate vietatile marine care sunt pe piata,iar pescarii raman cu marga nevanduta...Sper sa fie asa...

2 3 2