Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-15T19:36:06+03:00
-Buna draga mea copilarie
-Buna copile
-De ce durezi atit de mult
\-DAr ce este nuti place sa petreci timpul cu mine
-BA da dar abia astept sa fiu matur
-Nuti face griji matur vei avea timp sa fii tot restul vietii dar copil nu vei mai fi niciodata
-Ai dreptate,te iubesc scumpa mea copilarie
nui pentru ce e placerea mea
sper cati place
da desigu :)
ms
desigur :)
2014-04-15T19:47:29+03:00
Era seara  .a venit timpul  sa ma culc . 
dupa ce m-am   culcat am intrat  intr-un   vis  despre copilarie .acolo erau   toate   amintirile mele frumoase   si  nu chiar asa de frumoase.    
eu ajuns acolo   m-am plimbat printre toate amintirile mele . acolo eu mi-am  aminitit  de copilaria  mea  frumoasa .
ce frumos este sa ai amintiri   frumoase !

hei imi pare rau ca nu am folosit sidialog ca il poti adauga si tu cateva lini de dialog