In doua clase A si B ale unei scoli sunt 46 de elevi . Daca s-ar muta 5 elevi din clasa B in clasa A , atunci in clasa B ar avea cu 6 elevi mai putin decat in clasa A .
a)Cati elevi sunt in clasa A?
b)Cati elevi sunt in clasa B ?

Plss , help :)

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-15T18:33:37+03:00
A+b=46   a=46-b
6+(b-5)=a+5
b+1=46-b+5
b+b=51-1
2b=50
b=25     a=46-25=21

2014-04-15T18:34:17+03:00
A-numarul de elevi din clasa A
b-numarul de elevi din clasa B
a+b=46
b-5=(a+5)-6
Scoatem pe a din prina:a=46-b
Inlocuim in a doua :b-5=(46-b+5)-6
                            b-5=45-b
                            2b=50
                            b=25
a=46-25=21
Raspunsuri : 
a)21
b)25