Alcatuiti enunturi in care "o. sa aiba valoare morfologica de pronume, numeral, articol, interjectie,' si dimineata sa fie substantiv si adverb; si cuvintul unde substantiv si adverb in propozitii

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-15T18:28:53+03:00
O cert-pronume
ooo ce-ai facut!!-interjectie
am gasit o bluza si un tricou-numeral
o fata  avenit la mine-articol
dimineata merg la dans-adverb
o dimineata e racoroasa
undele marii sunt mari(valuri)
unde ai -plecat???
in undele marii sunt mari,unde-substantiv
in: unde ai plecat-adverb de loc
sper ca ti-am fost de ajutor!
2014-04-15T18:48:27+03:00
Pronume - El o ascunde.
numeral - Alin cumpără șase mere și o pară.
articol (nehotărât) - O fată trece strada.
interjecție - O, ce mare e!

dimineața - substantiv = Dimineața florile sunt pline de rouă.
dimineața - adverb = Dimineața cântă păsările

unde - substantiv = nu știu
unde - adverb = Unde mergi?
O, ce zi frumoasa e astazi.-interjectie
Eu mi-am cumparat o carte.-numeral