Heeeeeeeei:)
Ma puteti va rog ajuta?
Trebuie sa construiesc 4 propozitii
Astfel trebuie sa adaug 2-3 subordonate, la fraza inceputa, si subordonatele sa fie inlcuse cu ajutorul unor verbe relative...
Ma puteti va rog ajuta??
Merci mult, mult de tot:**

2
care e fraza inceputa?
La alegere:)
si acolo e adverbe, nu verbe...ma iertati:)

Răspunsuri

2014-04-15T18:18:49+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Nu stiu cand vom pleca -CD
ma gandesc  cum va fi vremea peste 2 zile -CI
se stie care a spart geamul -SB
problema este cat va lucra in plus pentru examen -PR
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-15T18:41:23+03:00
A plecat spre scoala/1 unde il asteptau colegii lui/2 si incotro a vazut cu ochii/3 a aruncat ghiozdanul/4 cum a vazut ce se petrece./5