Răspunsuri

2014-04-15T17:48:45+03:00
Consecintele evenimentelor din decembrie 1989 au fost foarte importante pentru Romania:dictatura comunista s-a prabusit, s-a revenit la democratie,tara a revenit in randul statelor democratice ,cu care au fost reluate legaturile democratice normale,presa a redevenit libera si au aparut foarte multe publicatii
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-15T17:53:44+03:00
O principala ideea si care ar cam fi ideea centrala este aparitia democratiei.
Ea include votul universal ,marirea numarului de drepturi si libertati cetatenesti,alegerea reprezentantilor statului de catre popor,o mai larga deschidere spre Europa,libera exprimare a opiniei publice.
Poti deasemenea sa faci o parelala(comparatie ) intre Ceausescu,presedintele comunist si cei de dupa 89' ,fara sa uiti ca acesta avea puterea absoluta fata de cei de acum.
Schimbari in Romania s-au produs si la nivel industrial:mai multe fabrici au fost inchise ,deasemenea mine,combinate .Din ele au mai ramas doar ruinele a ceea ce o data a fost o dovada ca Romania e o mare putere industriala,agricola.
La nivel financiar ,poti sa te legi de initiativa economica,de piata libera , precum si de datoriile statutului care inainte de 89' erau nule ,iar acum...
Ca evenimente importante,s-ar numara intrarea Romaniei in NATO,si in intrarea in UE.Poti vorbi aici despre avantaje si dezavantaje.
Poti vorbi si despre calitatea vietii romanului atunci si acum .
Daca mai imi vin idei ti le las aici!
Spor la eseu :* !
Multumesc foarte mult ..eseul este cam gata..aveam nevoie de o incheiere..aa si mersi ca mi-ai amintit de NATO :)) proful chiar a spus sa mentionam de el in eseu :*
Cu placere :*