Burebista - Primul organizator al statului dac al tracilor
Comentariul a fost şters
burebista a fost conducatorul dacilor
Burebista= primul conducator al daciilor
Burebista=primul conducator al dacilor

Răspunsuri

2014-04-15T17:36:29+03:00
Burebista a fost un rege dac care a domnit intre anii  82 44 inainte de hristos
Dacia în timpul lui Burebista. În prima jumătate a secolului I î.Hr. dezvoltarea societății geto-dacice, întărirea aristocrației tribale militare și transformarea ei în clasă politică au determinat trecerea la organizarea de tip statal. Regele dac, Burebista își începe domnia în anul 82 î.Hr. Conform istoricului Iordanes, Burebista a moștenit o puternică uniune tribală, care s-a transformat în stat odată cu supunerea treptată a tuturor triburilor și uniunilor de triburi geto-dace către autoritat
Burebista a fos rege al geto-dacilor
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-15T17:40:10+03:00
Burebista a fost un barbat get care,luand in maini carma neamului sau,a ridicat poporul coplesit de nevoi din pricina nesfarsitelor razboaie si atat de mult i-a indreptat prin anumite deprinderi,le-a datviata cumpatata si a impus  ascultare de porunci,incat,dupa putini ani,a facut o imparatie mare si a adus vecinii getilor sub stapanirea lor.Si pentru romani era de temut,deoarece trecea neinfricat Nistrul si subordona Tracia pana in Macedonia si Iliria (nu stiu ce-i asta).
:******

A fost primul care a unificat statele dacice.