Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T19:02:41+02:00
In triunghiul dreptunghic
2014-01-18T19:03:30+02:00
Teorema lui pitagora a2+b2=c2 

Reciproca este adevărată: Oricare ar fi trei numere pozitive a, b, c astfel încât a2 + b2 = c2 , există un triunghi cu laturi de lungimi a, b, c, iar unghiul dintre laturile de lungimi a și b va fi drept.
patratul ipotenuzei este egal cu suma patratelor catetelor :D se foloseste in triunghiul dreptunghic ..... este des folosita cand ai nevoie sa afli una din laturi ;)
Păi teorema lui pitagora se aplica doar in triunghiul dreptunghic... de ex ai triunghiul ABC. CA=5 CM SI AB=6 CM... Sa se afle BC care este ipotenuza... Cum faci? Scri in felul urmator : Ipotenuza la a 2-a ( ipotenuza fiind BC) = Cateta 1 la a 2-a ( adica AB la a 2-a ) + Cateta 2 la a 2-a ( adica Ca la a 2-a) , iar apoi calculezi si il afli pe BC....
Sper ca te-am ajutat :D
va complicati rau.avem triunghiul a,b,c...se scrie A2+b2=c2