Ma ajutati va rog la exercitiul asa va rog mult grupati urmatoarele forme ale pronumelui demonstrativ in functie de ceea ce exprima : acela celalalt aceeasi asta celorlalte acesteia aceia alalalt astuia alea aiesta acelorasi aceleasi aceea aceluiasi ceilalti astora aia apropiere- departare- identitate- diferentiere-

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-15T17:30:56+03:00
Apropiere-asta, acesteia, astuia,aiesta, astora
de departare-acela, aceia, alalalt, alea, aia, aceea
identitate-aceeiasi, aceleasi, aceluiasi, acelorasi
diferentiere-celalalt, celorlalte, ceilalti
3 4 3
2014-04-15T17:32:17+03:00
De apropiere : asta, astuia, aeista (nu ai vrut sa spui ista?), astora, acesteia
de departare : acela, aceia, alea, aceea
de identitate : aceeasi , acelorasi, aceleasi, aceluiasi
de diferentiere : celalalt, celorlalte, ceilalti, alalalt
1 5 1