moscheea este biserica la care se duc sa se roage mahomedanii
Moscheea -este un lăcaș de cult, pentru musulmani, unde aceștia se roagă și se întrunesc în scopul unor activități de educație religioasă
stati sa va spuna un turc
adevarat
moscheia este biserica musulmana

Răspunsuri

2014-04-15T17:17:09+03:00
Pote moschee si e templu mahomedean
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-15T17:20:14+03:00
Este un lăcaș de cult, pentru musulmani un fel de biserica pentru noi