Durata
- este acea caracteristică a sunetului muzical care arată dacă un sunet este mai lung sau mai scurt.
În muzică durata sunetului se reprezintă prin valori de note, acestea se desenează diferit pentru a putea fi deosebite.
Pătrimea
- este nota care durează un timp.
- este considerată lungimea de referinţă.
Pauza de pătrime
- este nota care durează un timp tăcere.

Răspunsuri

2014-04-15T16:55:58+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-15T16:56:47+03:00
Pauza de pătrime este nota care durează un timp tăcere.
1 5 1