mai daca tie nu-ti pasa nu trebuie sa spui..... tine-ti lucruile astea in tine
multe persoane nu au simtul umorului :D
hai ma........
mi-am dat seama,,.................
dar ca eram morocanos in ziua aia

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-15T16:45:26+03:00
El a fost fiu alsultanului Murad al II-lea
  • Utilizator Brainly
2014-04-15T16:47:03+03:00
A fost cel de al treilea fiu a lui Murad al 2 lea
1 5 1