Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-04-15T16:38:43+03:00
Ar fi echivalent cu \frac{x_1+x_2}{x_1x_2}=\frac{S}{P}
S=-\frac{-2014}1=2014 \\ P=\frac{1}{1}=1
Expresia noastră dă 2014 în acest caz.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-15T16:41:26+03:00
 \frac{1}{x_1}+\frac{1}{x_2}= \frac{x_2+x_1}{x_1x_2}= \frac{S}{P} =  \frac{V_1}{V_2} =  \frac{ -\frac{b}{a} }{ \frac{c}{a} } =- \frac{b}{c} =2014
V1 și V2 (sau S și P) sunt relațiile lui Viete, iar a,b,c sunt coeficienții ecuației
stai puțin, să mă verific
Rezolvarea mea e similară (nu mai țineam minte cum se numesc relațiile ălea :)) )
ms
:)
Cu plăcere!