Răspunsuri

2014-04-15T16:04:13+03:00
Are personaje care sunt protagonistii actiunilor
 nu are figuri de stil sau imagini artistice<pe scurt nu impresioneaza cititorul
are intamplari
actiunea se succeda cronologic
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-04-15T16:07:18+03:00
Cainele si catelul este o opera epica deoarece este povestita o intamplare pusa pe seama animalelor, iar firul narativ se desprinde din dialog dintre personaje caci scrierea este conceputa ca o mica sceneta cu 3 personaje fiecare fiind individualizat de la inceput de catre autor.
Sper ca ti-am fost de ajutor:))))
 
2 5 2