Alcătuţi o compunere despre războaiele religioase din Franța

2
are 5-6 randuri,cred
Bonnn!!!!
Si daca puteti sa nu fie cu , cuvinte grele ca sa para de clasa 6 , ca ma intreaba e facuta de tn , si daca are cuvinte grele o sa zica ca nu e facuta de mn ci de internet
dar acum iti scriu lectia la istorie,tot de a6-a.
Aha, mulțumesc , sunteti foarte bun/ă

Răspunsuri

2014-04-15T15:30:54+03:00
Iti dau aici cateva idei despre cum ai putea face:Cauta pe internet perioadele in care s-au desfasurta,povesteste cine au fost comandatii,cum s-a desfasurat...Cauzele de la care s-au produs...Si cum s-au incheiat.

2 2 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-15T15:48:40+03:00
Nu prea inteleg ce ai vrea dar o sa iti dau un razboi religios din Franta.
1.Monarhia absoluta in Franta a fost instaurata in timpul regelui Carol al VIII-a.Opozitia populatiei fata de monarhia absoluta a avut caracter religios,o parte a populatiei a trecut la calvinism.Calvinistii se numeau hughenoti Intre catoli ci si hughenoti au razbucnit razboaie religioase,punctul culminant a fost atins in noaptea Sfantului Bartolomeu,cand au fost masacrati aproximativ 30.000 de hughenoti.Razboaiele religioase s-au incheiat prin Edictul de la Nantes,in care regele Henric al IV-lea din dinastia Bourbon acorda libertate crestina hughenotilor.
Concluzie:acest razboi a avut radacina trecerea catolicilor la calvinism,ce inseamna predestinarea omului.Catolicii s-au speriat ca,dupa faptul ca au pierdut autoritate in fata monarhiei absolute,pierd si adepti ai catolicismului.Acesta a fost inceputul multor altor razboaie religioase.
le-am caracterizat prin concluzie,dar am dat si un exemplu ca sa arat asta.
francezii treceau la calvinism si se luptau cu papa si catolicii
e buna , multumesc sa nu o stergeti
De unde ați loato?
din caietul de istorie de clasa a -6a