Răspunsuri

2014-04-15T14:49:44+03:00
A+b=19
a-b=7  prin adunarea celor 2 ecuatii obtinem
2a=26  a=13
13-b=7 b=13-7=6
/...................a..................//........b......../-19 (suma)

/...................a................/-7 (diferenta)
/.......b..../
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-15T15:45:17+03:00
I nr.  I___I
II nr. I__I-7             suma fiind 19
Egalam partile:19+7=26
Parti egale: 1+1=2
Cat este o parte? (I nr.)
26:2=13
Cat este al II-lea nr.?
13-7=6
                        R: 13;6
Proba:13+6=19


1 5 1