Acest fapt se poate explica astfel : in urma cu multi ani teritoriul Americii de nord a fost acoperit de calota glaciara . dar , o caracteristica a lacurilor glaciare este ca se inalnesc la altitudini de peste 2000 de m , asadar in raport cu altitudinea ridicata a teritoriului respectiv , se poate explica cert faptul ca acolo exista lacuri glaciare din acest sau aceste doua motive , !!

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-15T13:56:39+03:00
Prezenta locurilor glaciare din america de nord se datoreaza faptului ca acolo temperatura este foarte scazuta.
Am nevoie de un text de vreo 5-6 randuri.
Uitate la raspunsul meu
2014-04-15T14:02:01+03:00
Buna,din nou :))

Marile Lacurii sunt o grupa de 5 lacurii cu apa dulce,din America de Nord,avand o suprafata totala de 245 000 km2,fiind cea mai mai mare suprafata de apa dulce de pe glob. Din punct de vedere al volumului,Insa sistemul marilor lacurii se situeza pe locul 2,dupa Lacul Baikal (acesta fiind foarte adanc).Diferenta de altitudine dintre lacurii este de c.ca 110m,este cea mai mare parte din ea inconjurand trecerea dintre dintre lacul erie si Lacul Ontario prin Cascada Niagara :)!! Si se datoreaza faptului ca acolo temperaturiile sunt foarte scazute