Răspunsuri

2014-04-15T13:46:20+03:00
Masina este alba.
vecinul mi-a dat o carte alba.
La cealalta nu stiu poate te ajuta ceilalti.
Telefonul alb imi place .
ei am discutat despre masina alba.
carti albe i-am lipit coperta .
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-15T13:46:56+03:00
Caz N: Casa alba este mult mai veche.
Caz Ac. Merg la acea casa alba . 
Caz  Dativ> Datorita casei albe , acum nu mai pot vedea soarele la linia orizontului spre apus . 
un adj . se acorda in gen, nr si CAZ cu  substantivul determinat. ks. 
1 5 1