Răspunsuri

2014-04-15T13:24:33+03:00
Iarna cerul fulguie foarte mult.
Cerul se intuneca devreme.
Aceasta riveliste este minunata.
Ce am facut eu este regretabil.
Lui ii pare rau de ce a facut.
11 3 11
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-15T13:24:33+03:00
Norii fulguiesc stele de zapada
se intuneca devreme iarna
vara se lumineaza mai repede decat iarna
tabloul pictat de el este minunat
ceea ce a facut este regretabil
ei ii pare rau de ceea ce n-a invatat
21 4 21