Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-15T13:13:51+03:00
2¹=(...2)
2²-(.....4)
2³=(....8)
2⁴=(......6)
2⁵=(.....2)    se repeta din 4 in 4
60:4=15
2⁶°=(.......2)

3¹=(......3)
3²=(.....9)
3³=(.....7)
3⁴=(.....1)
3⁵=(......3)    se repeta din 4 in 4
40:4=10
3⁴°=(......3)         2⁶°<3⁴°    (.....2)<(......3)
2014-04-15T13:17:33+03:00
X= 2^{60}  
y= 3^{40}
y=(2+1)^{40}
y=2^{40}  +1
2^{60}  > 2^{40} +1 ....
=> X >Y

la final trebuie sa deie y>x
Ba nu!!
Tu nu vezi ca eu l-am descompus
Si mie mi-a dat bine
la final e invers ai gresit undeva ;)