Diagonalele unui dreptunghi au lungimile egale cu 12cm si fac un unghi de 60 grade. aflati aria dreptunghiului.

2
diagonallele sunt egale?
logic e dreptunghi :)))
A 36 radicl din 5
deoarece numim dreptunghiul A ,B , C , D , iar centru O deci in triunghiul BOC stiind ca OC si OB sunt egale cu latura de 6 cm si au un unghi de 60 de grade rzulkta ca-i isoscel si ai aflat BC care-i si el de 6 apoi aplici in triunghiul mare adica ABD pitagora stiind ca AD e de 6 si BD 12 si rezulta din pitagora ca Ab e de 6 radical din 3 si are e 36 radical din 5

Răspunsuri

2014-04-15T13:15:07+03:00
Notam cu O intersectia diagonalelor
In triunghiul BOD ,observam ca avem un unghi de 60 (asa zice in date) si si doua laturi congruente (BO=OD) de 6 cm .
Deci BOD este isoscel (BO=OD) cu un BOD de 60 ,deci este un triunghi echilateral . :)
Deci BD=6cm (latimea dreptunghiului )
Faci o Pitagora in BAD: si iti da AB^2=144-36
                                              AB^2=108
                                              AB=6√3 cm 
Aria triunghiului e egala cu AB*BD= 36√3 cm²
Spor la teme :* !
10 3 10
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-15T13:18:46+03:00
Sper ca deslusesti ce am scris acolo multa bafta
8 4 8