Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-15T13:01:32+03:00
(2x+1)^2-3(x+2)^2=2(7-4x)
4x^2+1+4x-3(x^2+4+4x)=14-8x
4x^2+1+4x-3x^2-12-12x=14-8x
x^2-8x-11=14-8x
x^2-25=0
x^2=25
Cazul 1:x=5
Cazul 2:x=-5
Spor la teme :* !
1 5 1
2014-04-15T13:04:03+03:00
2(x^2+2x+1)-3(x^2+4x+4)=14-8x
2x^2+4x+2-3x^2-12x-12=14-18x
-x^2+10x-24=0
x^2-10x+24=0
delta=b^2-4ac
x1=-b+radical din delta/2a
x2=-b-radical din delta/2a
si de aici cred ca te descurci