Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-15T12:09:13+03:00
1.date generale (daca le stii) : ceva despre autor, opera
2. prezentarea tilului (daca ai  figura de stil o analizezi) (ipoteza)
3. titlul in raport cu textul ( stii cliseul ala cu "titlul poarta de intrare in universul operei")
4. o concluzie in care reiei ipoteza 
 
chiar daca iti exprimi opinia NU folosesti verbe la pers I (cred ca, consider ca ), ci forme reflexive (se deduce , se observa) sau chiar pers I plural (observam ca....)
2 3 2
2014-04-15T12:10:22+03:00
Mai intai spui ce fel este adica daca este sintetic(alcatuit dintr-un singur cuvant) sau analitic (din mai multe parti de vorbire) si le/il analizezi
spui daca lectura ti-a creat sentimente ce sentimente si de ce
titlul subliniaza atributele obiectului/peisajului descris
daca titlul face parte dintr-un camp lexical care se gaseste si in text
apoi iei spui de figuri de stil/imagini artistice  si comentezi 2
in concluzie textul reuseste sa te emotioneze prin sentimentele de.... care se desprind din lecturarea lui
2 3 2