Răspunsuri

2014-04-15T00:14:00+03:00
A+b+c = 2002 (1)


a+x + b+x + c+x = 704 + 702 + 902 (2)

(2) - ( 1) => 3x = 704 + 702 + 902 - 2002 = > 3x = 306 => x = 102

a=704-102
b=702-102
c=902-102
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-15T00:15:47+03:00
A+b+c=2002
a+x=704  a=704-x
b+x=702   b=702-x
c+x=902    c=902-x

704-x+702-x+902-x=2002
-3x+2308=2002
-3x=2002-2308
-3x=-306
3x=306
x=102       a=704-102=602        b=702-102=600    c=902-102=800
4 3 4