Indica valoarea morfologica a cuvantului subliniat din structura udat de tinere si limpezi ape si construieste un enunt in care acelasi cuvant sa aiba alta valoare morfologica si precizeaza multumesc

2
care e cuvantul subliniat?
udat de tinere si limpezi ape scz si mc
toate?

Răspunsuri

2014-04-14T22:11:36+03:00
Udat-Atr adj
muntele este udat de  apa de ploaie 
udat-NP
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-14T22:11:59+03:00
Udat= adverb de mod
de tinere= adverb
si=conjunctie coordonatoare simpla
limpezi=adverb de mod
ape= substantiv comun
 Am udat florile din gradina.
Ele sunt de tinere frumoase.
Ape line curg in Romania.

1 5 1