Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-04-14T21:48:21+03:00
Laptele sucul omogene
fumul si ceata  eterogen
Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-14T21:50:40+03:00
1-omogen
2-omogen
3-neomogen
4-neomogen
1,2 sunt omogene deoarece au in toata masa lor aceeasi compozitie si aceleasi proprietati
3,4 sunt neomogene deoarece au o compozitie diferita in masa lor si nu au aceleasi proprietati (ceata si fumul se disipa in aer care este o combinatie de diferite gaze)
1 5 1