Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-04-14T21:46:19+03:00
Ba da pentru ca daca esti in padure poti sa iei ca punct de reper musuroaiele de furnicii

Si daca le iei drept reper unde ajungi si de ce ?
Nu esti online, nu ? Raspunsul e simplu, muntenii il cunosc.....
2014-04-14T22:38:01+03:00
Cel mai important reper pe care ni-l ofera furnicile, mai exact, musuroiale de furnici, este orientarea intrarea in musuroi, aceasta arata oriunde SUDUL ! prof...din munti V.Rascanu
Raspunsul Steluta17 este incomplet, te-ai grabit ! prof V.Rascanu