Răspunsuri

2014-04-14T21:37:55+03:00
13.4/5=2.68>28.6/11=2.6 rezulta ca ana a platit mai mult pe un pix

Cel mai inteligent răspuns!
2014-04-14T21:39:31+03:00
ANA : --->5p=13,4 => 1p= 13,4 : 5 =2,62
MARIA: ---> 11p=28,6 => 1p= 28,6 : 11=2,6

               ANA      >     MARIA
                  ↓                  ↓
              2,62       >         2,6
                                           raspuns: Ana
Ai gresit pretul platit de Ana. Corecteaza-l.
egal
scz....ana